Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 15.12.2018, 16:47

Петриківська філія Петриківського опорного закладу освіти І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради


Share |
Твоя мова
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Для батьків [1]
Цікава інформація [27]
Класному керівнику [5]
Методична робота [12]
Сценарії свят [1]
Виховання [1]
Для учнів [1]
Психологія [0]
Умілим ручкам [3]
Критерії оцінювання [3]
ДПА [0]
Дніпропетровщина
Точний час
Храм
 СВЯТО-ПОКРОВСЬКИЙ СОБОР
Цікавинки
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 115
Статистика




Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Cьогодні були на сайті

Гість,

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

конспект першого уроку
Тема : «Державний прапор України - святиня нашого народу»

Мета та завдання:
• Ознайомити дітей з Державним Прапором України .
• Формувати уявлення про призначення Державного прапора України.
• Уточнити уявлення дітей про Україну як державу ,в якій вони живуть (столиця).
• Сприяти розвитку мовлення,збагаченню словникового запасу з теми «Батьківщина», розширенню кругозору.
• Розвивати увагу, пам'ять, уяву, образне мислення, логічне мислення, дрібну моторику, конструктивні навички, вміння порівнювати.
• Виховувати любов до Батьківщини, почуття гордості за неї, шанобливе ставлення до Державного прапору України.

Обладнання : монітор, комп’ютер, додатковий матеріал, фізична карта України, карта Євразії

Хід уроку
• Організаційний момент
• Привітання з учнями
Вітаю Вас із чудовим хвилюючим святом - Днем Знань!
Навчатись на відмінно
Бажаю вам віднині.
Батькам своїм на радість,
На славу Україні!
• Створення позитивного емоційного фону уроку
Гра «Теплі долоньки»
Учитель: Діти, покажіть свої долоньки, потріть їх один об одного. Що ви відчуваєте? (Тепло).
У. - Це тепло ваших добрих рук (учитель читає уривок з віршу Надії Красоткіної «Простягніть діти ,сонцю долоньки свої»)

Простягніть , діти , сонцю долоньки маленькі,
І проміння любові у сонця візьміть.
Щоб було біля вас людям добре ,тепленько,
До людей доброту і любов донесіть.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів (слайди № 2-3)
Декламування вірша учнями «Країна, в якій ми живемо»

Є в центрі Європи чудова країна,
Сягає корінням у сиві часи.
І це – незалежна моя Україна,
Тут гори Карпати, степи і ліси.
Шістсот і чотири ще тисяч гектарів –
Приблизно таку має площу вона.
Є Київ - столиця у храмах і славі –
Та ріки: Дніпро, Дністер, Буг і Десна
Ще Псел, Уж і Тиса та менші є ріки.
Курорти: Свалява, Бердянськ і Скадовськ.
Багато є сіл і міста превеликі:
Донецьк, Київ, Харків і Дніпропетровськ.
Грунти чорноземні, джерела цілющі, озера блакитні та клімат м’який.
Усіх областей в нас є двадцять чотири та ще й Автономна Республіка Крим.
Живуть всі народи у злагоді й мирі, у нас в Україні є місце усім.ї

Учитель -Про що йдеться в вірші ? (Про Україну)
-Пропоную вам переглянути відео про Україну і ще раз впевнитись що нам є чим пишатися в Україні

Перегляд відео «Про Україну»

ІІІ Актуалізація знань учнів
Розповідь вчителя:
• Одного разу ввечері Іванко та Марічка разом з мамою грали у настільну гру «Лото». Тато в цей час дивився по телевізору програму новин . На екрані показували засідання Верховної Ради України . Виступав Президент України (учитель демонструє фотографію президента України).
Та раптом заграла музика ,і всі підвелися. Іванко та Марічка в один голос запитали у тата :
• А чому всі підвелися ?
У.- А може ви діти підкажете ?(Якщо діти не знають,учитель продовжує розповідь)
- Тому що звучить гімн- відповів тато.
- А що таке гімн и чому його слухають стоячи ?
Гімн – це не просто музика- це урочистий музично-поетичний твір. Це символ нашої держави. Почав свою розповідь тато.
У кожної держави є свій гімн. Державний гімн виконують та слухають стоячи, чоловіки скидають свої головні убори. Слухають гімн мовчки та підспівують . Така поведінка при виконанні показують велич , честь ,силу, могутність нашої держави. По озвученому гімну, можна визначити з якої держави приїхали гості. Слухання гімна (аудіо запис, всі підспівують)
ІV Робота з теми
• Повідомлення теми та мети
• Як ви вважаєте ,чим ще відрізняється одна держава від іншої ? (Відповіді дітей)
• Кожна держава має свої характерні знаки-символи.
Відгадайте загадку
Синьо – жовте полотнище
гордо майорить.
Це – ознака сили й слави
Української держави.
(Прапор)

• «Наш стяг пшеничний у степах під голубим склепінням неба…»
Учитель. Любі діти, ми з вами — нащадки славетного українського минулого, творці нової історії своєї держави. Тому зрозуміло, чому останнім часом ми все частіше звертаємося до витоків нашої української духовності, прагнемо стати учасниками відродження національної культури та історії. Герб, Прапор і Гімн — це три основні національні символи України, котрі мають давню й цікаву історію. Але сьогодні темою нашої розмови стане головний символ нашої держави: прапор.
Існує легенда,що давно-давно жила колись жінка. І було у неї три сини. Росли сини чесними, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї своє життя. Попідростали і вирішили піти у світ прославляти свою матір. Вирушив у дорогу найстарший син. Мати на згадку подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син між люди. І за трипроменеву корону, яка зігрівала людей і вела вперед, показувала шлях до кращого життя, дали першому синові ім'я Тризуб.
Настала черга середнього сина. Йому мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми звитяжними справами прославляв він свою матір. Одержав середній син ім'я Прапор.
А там, де був наймолодший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мама своєму наймолодшому синові подарувала соловейків голос. І одержав син за свій джерельний голос, величний спів ім'я Гімн. І з того часу йдуть поруч три брати — Тризуб, Прапор, Гімн і прославляють рідну неньку.
Державний Прапор України визначається чинною Конституцією України як «стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів» (стаття 20, розділ І) із співвідношенням ширини прапора до його довжини 2:3.
Слово «прапор» у перекладі з грецької означає «горіти, спалювати».
Скільки на землі країн, стільки і прапорів. І всі вони різні: однокольорові, багатокольорові, з візерунками, смугами, зірками, хрестами тощо. Кожний знак або символ на прапорі має своє значення. Кожний прапор має свою історію. Сьогодні ми поговоримо про прапор нашої держави.
Відео «Історія прапору»
Ви вже знаєте, що Державний Прапор України — це стяг із двох рівновеликих горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів. Як ви гадаєте, що означають ці кольори?
(Кілька учнів по черзі відповідають на запитання.)

Учитель (підсумовує). Синій і жовтий кольори є державними кольорами України. Поєднання цих кольорів в українській символіці має давнє походження і трактуватися може по-різному. Жовтий — це колір безмежної хлібної ниви, золотої пшениці — символу миру й достатку, а також це колір сонця, без лагідних променів якого неможливе життя. Синій колір — це безхмарне синє небо, символ миру; це і чиста вода українських річок.
Поєднання цих кольорів на українському прапорі символізує чисте, мирне, безхмарне небо над жовтим колоссям хлібної ниви (таке тлумачення найбільш поширене).
Синьо-жовте сполучення на українському прапорі — одне з найдавніших. Він втілює віковічні прагнення нашого народу до миру, праці, краси.

Учень читає вірш Д. Павличка.
Небеса блакитні сяють з глибини,
А пшеничні й житні мерехтять лани.
Образ цей не зблідне, хоч минуть жнива,
Це знамено рідне — злато й синева.
Прапор наш, як літо, в сонці майорить,
По долині — жито, по горі блакить.

У. -Де ви могли бачити прапор України ? (Відповіді)

Перегляд відео

Прапор — державний символ,
Він є в кожної держави:
Це для всіх — ознака сили,
Це для всіх — ознака слави.
Синьо-жовтий прапор маєм:
Синє — небо, жовте — жито;
Прапор свій оберігаємо,
Він — святковий, знають діти.
Прапор свій здіймаєм гордо,
Ми з ним дужі і єдині,
Ми навіки вже — народом
Українським, в Україні

Інтерактивна гра

На дошці висить плакат нижня половина якого забарвлена в жовтий колір, а верхня – у блакитний.

Учитель. Запишить на аркушах: «Що мені подобається в школі», зачитайте свої думки й прикріпіть папірці на жовту частину плакату.

Учитель. це золоте зерно посаджене в грунт, проросте жолотим колоссям – вашими знаннями.

Тепер напишіть чого ви мріїте досягти після закінчення школи і прикріпіть аркуші з відповідями до синьої частини плакату.

Це ваші блакитні мрії які можуть здійснитися тільки на грунті золотого колосся ваших знань.

Отже,ми створили символ ниших можливостей і мрій у вигляді Державного Прапора Укріїни,атже і жовте колосся, і блакитне мирне небо, ваші знання і мрії це все наше, українське.

Правили користування державним прапором

* Прапор – одна з офіційних, емблем яка символізує суверенітет держави.Державний Прапор України є синьо-жовтим прямокутним полотнищем і з двох різних за шириною горизонтальних смуг синього і жовтого кольорів і спів відношення ширини Прапора до довжини 2/3.

* Державний Прапор ні перед ким не опускається вниз.Не можна ним салютувати.Не можна схиляти його перед буть-якою особою чи предметом.

* Державний Прапор під час вивішування серед інших Прапорів має займате перше, найпочесніше місце.Він вивішується або вище за всі іншу, або у фронті інших Прапорів займає правий геральдичний бік.

* На Державному Прапорі не можна розміщювати предмети емблеми, прикраси, тощо.

* У процесіях Державний Прапор потрібно нести попереду від усіх інших Прапорів або праворуч від них.

* Не можна висталяти ушкодженого Прапора.

* Вивішений Державний Прапор не повинен торкатися землі, підлоги.

* Державний Прапор ніколи й ніде не можна використовувати як прикрасу чи декорацію.І з цією метою можна використовувати барви Державного прапора, і то лише у випадку державних чи національних свят,під час державних урочистостей тощо.

* Зображення Державного Прапора не можна використовувати на рекламах, оголошеннях,заставках.

* Державний Прапор (стяг), Спушений на півдеревка (півшогля) означає жалобу.

ІV Закріплення матеріалу

У. – А тепер пропоную розділитися на дві команди ,зіграти у гру і створити віртуальний прапор України на моніторі.
• Клас ділиться на дві команди «Жовта» , «Синя».
Завдання «Синіх»
1 питання:
Перед вами ребус ,відгадайте його (закресліть всі іноземні букви та прочитайте прислів’я )
PWHДеXC GLпраVCFпорYSANN RTJпідFFJUTJніVNмаFSDютьDXZ, DSZтаUмNV VXYУкDраCXZїSSну URNвеXXXлиXZчаDSюUтьWW.
2 питання:
Назвіть кольори прапора нашої Батьківщини. Поясніть ,що означають кожний з них.
3 питання :
Перед вами декілька прапорів. Знайдіть прапір нашої країни


Завдання «Жовтих»
1 питання:
Назвіть державу ,в якій ви живете та покажіть на карті.
2 питання :
Що таке гімн? Які правила прослуховування гімну?
3 питання:
Коли наша країна святкує День Прапора ?
А) 22 січня;
Б) 23 серпня;
В) 28 червня.
Категорія: Методична робота | Додав: МЄМ (24.12.2013)
Переглядів: 667 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
-
Головна » »
Переглядів: | Додав:
Міні профіль
Гость

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:16:47

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Наша адреса

51800

Дніпропетровська обл.

Петриківський район

смт. Петриківка

вул. Шевченка б.3

тел. 2-17-85
Щоденик
Електронні щоденники
 «Для Вас батьки»
Сайти Петриківщини
Пошук
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2018